حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
همایش و سمینار سراسری یونگ مودو
03 جولای 2022 - 21:12
شناسه : 26
بازدید 183
30

همایشی در جهت معرفی رشته رزمی یونگ مودو و اعطا احکام مربیگری و داوری ودان هنرجویان با حضور مهدی خوشی ریاست یونگ مودو استان تهران، اساتید و ورزشکاران برگزار شد. مهدی خوشی ریاست یونگ مودو در این همایش گفت: این رشته بر فنون گلاویزی و پرتابی تأکید دارد و تلفیقی از مؤثرترین روش های چند رشتة دیگر همچون  تکواندو، جودو ژاپنی، کشتی ، […]

ارسال توسط :
پ
پ

همایشی در جهت معرفی رشته رزمی یونگ مودو و اعطا احکام مربیگری و داوری ودان هنرجویان با حضور مهدی خوشی ریاست یونگ مودو استان تهران، اساتید و ورزشکاران برگزار شد.

مهدی خوشی ریاست یونگ مودو در این همایش گفت: این رشته بر فنون گلاویزی و پرتابی تأکید دارد و تلفیقی از مؤثرترین روش های چند رشتة دیگر همچون  تکواندو، جودو ژاپنی، کشتی ، سسیروم ،کمودو و هاپکیدو است.

خ

خانم آسیه هداوندخانی سمت مسئول استعدادیابی و پایگاه قهرمانی یونگ مودو منطقه یک با مرکزیت استان تهران در بخش بانوان گفت: در این مدت کلاس های خصوصی و مجازی با ارایه مدرک برگزار شد .

او افزود: از حمایت‌های استاد کیوان، خوشی و اختر که در این مدت همراه همیشگی بودند کمال تقدیر و تشکر دارم.

 سید بدرالدین اختر ریاست یونگ مودو شهرستان گفت: به لحاظ پتانسیل بالا بتوانیم یک تیم خوب در شهرستان ری جمع کنیم و از کلیه استاتید که  برای این برنامه زحمت کشیدند تقدیر و تشکر دارم.

در پایان حکم مربیان و داوران با حضور اساتید بنام این رشته تقدیم ورزشکاران شد.

گفتنی است که سبک یونگ مودو (یانگ مودو) ترکیب جودو وتکواندو ورزش کره ای که توسط دکترکیوان دهناد بنیانگذار وریاست سبک یونگ مودو ایران رسما در سال 93 به تایید وزارت ورزش رساند و اکنون دوپایگاه قهرمانی واستعداد یابی در کشور تأسیس گردیده شده به مرکزیت تهران واستاد مهدی خوشی ریاست یونگ مودو استان تهران عهده دار این مسئولیت میباشددر قسمت بانوان هم خانم آسیه هداوند خانی از داوران بین المللی جودو درخدمت بانوان کشور هستندودر سطح شهرری آقای سید بدرالدین اختر ریاست یونگ مودو شهرستان ری را عهده دار هستند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09301465965
پسـت الـکترونیـکی tehran.yongmudo@gmail.com
آدرس پسـتی تهران،شیرودی،فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی