حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 35 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 2×
نایب قهرمانی تیم یونگ مودو ایران در مسترشیپ کره جنوبی2021
03 جولای 2022 - 21:17
شناسه : 32
بازدید 275
17
#یونگ_مودو_ایران #یونگ_مودو_تهران
ارسال توسط :
پ
پ

روابط عمومی يونگ مودو استان تهران، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به عملکرد تیم ملی یونگ مودو ایران در پیکارهای رزمی جهان اشاره کرد و گفت: این پیکارها که با شرکت ۹ کشور در کره جنوبی برگزار شد و تیم یونگ مودو  ایران پس از کره جنوبی با کسب یک طلا، یک نقره و سه برنز در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی افزود: میزبان مسابقات(کره جنوبی) هفت نشان طلا، چهار نقره و چهار برنز کسب کرد و تیم هند هم با ۲ نقره و ۲ برنز پس از جمهوری اسلامی ایران بر سکوی سوم ایستاد.

وی ادامه داد: در تیم یونگ مودو ایران استاد مهدی خوشی مربی بخش آقایان و مسئول پایگاه استعدادیابی استان تهران و آسیه هداوندخانی مربی بانوان در بخش اجرای فرم تیمی بانوان، ندا داداش زاده، زهرا سهرابی و هستی جعفری از تهران صاحب طلا شدند، و در دفاع شخصی تیمی آقایان متشکل از مجتبی رضایی، حجت الله طالبی، مرتضی رحمان ستایش، مهدی مومنی و غلامرضا زارعی از فارس مدال نقره را کسب کردند.  

دربخش اجرای دفاع شخصی تیمی بانوان نیز عسل کلامی، فاطمه فراتی، رکسانا ابراهیمیان و فاطمه امینی فرد از تهران مدال برنز کسب کردند و در بخش دفاع شخصی ۲ نفره بخش مردان را امیر مهدی دلخوش و هرمز دلخوش جایگاه سوم را بدست آوردند.  

ایشان اضافه کرد: در بخش بانوان نیز میترا فرخ وند و منیژه داودوند از تهران نشان برنز را کسب کردند.

رئیس روابط عمومی هیئت یانگ مودو استان تهران تاکید کرد: در این دوره از مسابقات دکتر کیوان دهناد رئیس و بنیانگذار یونگ مودو در ایران علاوه بر عضویت در هیات فنی مسابقات به همراه محمدرضا اوجی ۲ داور ایرانی این مسابقات بودند که هم در دور مقدماتی و هم در فینال مسابقات یونگ مودو مسترشیپ داوری کردند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات از هفتم تا یازدهم آبان ماه ۱۴۰۰ به میزبانی کره جنوبی به عنوان مرکز کمیته جهانی هنرهای رزمی مستر شیپ (WMC) برگزارشد.  

همچنین طبق اطلاعیه جهانی ورزش پیش از بازیها ۱۰۰ کشور با سه هزار و ۳۰۰ رزمی کار در ۱۰ رشته شرکت دارند.

رشته یونگ مودو (Yongmudo) در ایران در سال ۱۳۹۲ مجوز فعالیت رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت و زمینه توسعه این رشته از همان سال فراهم شد.

یونگ‌مودو یک هنر رزمی ترکیبی مدرن کره‌ای است که ترکیبی از تکنیک‌های مختلف تکواندو،  هاپکیدو، جودو و سیرئوم و بوکس و کشتی در آن به کار می‌رود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09301465965
پسـت الـکترونیـکی tehran.yongmudo@gmail.com
آدرس پسـتی تهران،شیرودی،فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی